Αρχείο κατηγορίας T-Edit

Περί του blog

Το Digispot είναι online από το 2014, και δημιουργήθηκε με σκοπό να παρέχει γρήγορες και πρακτικές λύσεις σε μικρά, αλλά σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν προγραμματιστές, είτε είναι επαγγελματίες είτε ερασιτέχνες. Εδώ δεν θα βρεις αναλύσεις ή εκτενείς εξηγήσεις – το … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Σχολιάστε

Απλή λύση για τον GDPR

Το παρακάτω αποτελεί μια απλή λύση για τον νέο GDPR νόμο. Δεν είναι απόλυτη η χρήση του σε όλες τις περιπτώσεις. Πρέπει να συμβουλευτείτε τον νομικό σας σύμβουλο σε κάθε περίπτωση. Το κομμάτι κώδικα μπαίνει στο head.   <link rel=”stylesheet” … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Αλλάζει text editor το WordPress. Το όνομα αυτού Gutenberg

O text editor που χρησιμοποιεί το WordPress τα τελευταία χρόνια, μένει λίγο πολύ ο ίδιος. Οι όποιες αλλαγές γίνονται, είναι συνήθως για την διόρθωση μικροσφαλμάτων. Ενώ λοιπόν αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, οι ιθύνοντες αποφάσισαν να κάνουν μια μεγάλη αλλαγή με … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Σχολιάστε

Νέα έκδοση του Google Search Console

Το Search Console παρουσιάζει ένα ανασχεδιασμένο προϊόν, για να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε την παρουσία σας στην Αναζήτηση Google. Το νέο Search Console δημιουργήθηκε ξανά από την αρχή, για να παρέχει τα εργαλεία και τις πληροφορίες που ζητούν οι κάτοχοι … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Σχολιάστε

Γιατί όλα τα μικρά Blogs/ Ιστοσελίδες ροής θα εξαφανιστούν από το διαδίκτυο.

Και καλώς θα γίνει θα συμπληρώσω στον τίτλο. Ζούμε στην εποχή της πληροφόρησης (ή παραπληροφόρησης όπως θέλετε πείτε το). Γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε στην Ελλάδα, όπου όλα τα εφαρμόζουμε στην υπερβολή τους. Έμαθα ότι ο Γιάννης έβαλε σαλιγκάρια και βγάζει 2 … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Ετικέτες: , , , | Σχολιάστε

Διαφήμιση στο διαδίκτυο. Πεταμένα λεφτά.

Χιλιάδες ευρώ δαπανούνται μηνιαίως από επιχειρήσεις και ηλεκτρονικά καταστήματα για την διαφήμιση στο διαδίκτυο. Το πάνω από το 90% των εξόδων αυτών, διαμοιράζονται σε Google Adwords και σε μηχανές σύγκρισης τιμών όπως το skroutz και το bestprice. Οι καταστηματάρχες βλέπουν … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Ετικέτες: , , , | 2 σχόλια

Τι αξία έχει ιστοσελίδα μου; Πόσο μπορεί να πουληθεί;

Πολλά τα site, πολλές και οι απαντήσεις. Αντικειμενική προσέγγιση επί του θέματος δεν υπάρχει. Σαφώς όμως υπάρχουν ρεαλιστικά κριτήρια που μπορούν να προσδιορίσουν περίπου την οικονομική αξία μιας ιστοσελίδας. Pagerank & SEO με την ευρεία του έννοια. Αναφορές από άλλες ιστοσελίδες. Παλαιότητα … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Σχολιάστε

Θέλω να φτιάξω ένα eshop για να πουλάω τα προϊόντα μου. Τι πρέπει να ξέρω;

To e-commerce παρουσιάζει ανοδικές τάσεις στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Οι καταναλωτές στρέφονται στις ηλεκτρονικές αγορές όλο και περισσότερο. Η εξέλιξη της τεχνολογίας δεν θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορο (αν μπορεί κάποιος να το πει έτσι) τον τομέα του εμπορίου. Επειδή … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Ετικέτες: , , | 1 σχόλιο

Hacking σε ιστοσελίδες

Συνήθεις φράσεις: Γιατί να με χακάρουν εμένα; Τι τους έκανα; Σιγά μην χακάρουν το δικό μου site. Δισεκατομύρια ιστοσελίδες υπάρχουν σε μένα θα πέσουν; Το δικό μου site είναι hack free (Εδώ γελάμε) Και σιγά τι μπορούν να κάνουν; Τα … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Έχεις site που έχει μόνιμα “διαβαστε περισσότερα εδώ”; Σε τελειώνει η Google

Η Google έχει βάλει σκοπό να τελειώσει τα autoblogs, τους aggregators και γενικώς όσους δεν δημιουργούν μοναδικό περιεχόμενο. Μετά λοιπόν την ανακοίνωση για “εξαφάνιση” από τις αναζητήσεις των αναδημοσιεύσεων, πετάει νέο χαρτί στο τραπέζι για όσους χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα τους ως … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Ετικέτες: | 3 σχόλια

Alexa Rank – Πως δουλεύει;

Η Alexa.com είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάνε οι διαφημιστές προ κειμένου να δουν περίπου τι απήχηση έχει μια ιστοσελίδα. Τι δείχνει όμως το alexa rank; Είναι αξιόπιστο; Κατ’αρχάς πρέπει να αναφέρουμε για τους “μη σχετικούς” τι είναι το alexa rank. Η … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Google: Απαραίτητη η μετατροπή των websites σε responsive μορφή.

Στις 21 Απριλίου η Google αλλάζει την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Οι ιστοσελίδες που έχουν responsive design θα ανέβουν ψηλά στις αναζητήσεις, ενώ αντίστροφα αυτές που δεν διαθέτουν θα πέσουν στα τάρταρα. Είναι δύσκολη η μετατροπή; Η απάντηση δεν είναι … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

SEO για να βγαίνετε στις πρώτες θέσεις αναζήτησης της Google

Λόγος πολύς γίνεται για τα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης (Google, Yahoo, Bing). Τεράστια ποσά επενδύονται σε διαφημιστικές καμπάνιες, ειδικούς SEO (no comments) και πολλές εργατοώρες, προσπαθώντας να φτάσουν ψηλά μια ιστοσελίδα σε αυτές τις λίστες. Στο διαδίκτυο υπάρχουν εκατομμύρια άρθρα … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Ετικέτες: | 1 σχόλιο

Το Chrome ενίσχυσε την ειδοποίηση για επικίνδυνα sites

Θα ανοίγει ένα παράθυρο κόκκινο κάθε φορά που επισκέπτεστε μια τοποθεσία από την οποία μπορεί να κατεβάσετε ένα ανεπιθύμητο λογισμικό.

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Ετικέτες: , , | Σχολιάστε

Τι είναι και πώς λειτουργεί το buffering

Buffering! Αυτή η τεχνική επιτρέπει την αποθήκευση προσωρινά των δεδομένων σε ένα τμήμα της μνήμης (που ονομάζεται buffer), έτσι ώστε να επιταχυνθεί η εκτέλεση κάποιων εργασιών του υπολογιστή.

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Τι πρέπει να ξέρεις για να διαλέξεις το τέλειο Domain

Πώς μπορεί κανείς να επιλέξει το κατάλληλο domain name για την ιστοσελίδα του για να ανέβει γρήγορα στις μηχανές αναζήτησης; Πώς μπορεί να πετύχει το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα για την λεγόμενη “επισκεψιμότητα”, μέσω ενός domain name; Παίζει ρόλο το όνομα … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη T-Edit | Ετικέτες: , , | Σχολιάστε